Kartvizit 1

Kartvizit

Günümüzde oldukça yaygın olan ve neredeyse herkesin cüzdan ya da kartlık bölümünde mevcut olan kartvizitler küçük boyutlu tanımlayıcı bir reklam aracı olarak iş pazarında kullanılmaktadır. Kartvizitlerin en yalın hali ile ne işe yaradığını söylemek istersek şüphesiz kişi, kurum veya kuruluşların kendi imaj ve markalarının tanıtımı için hazırlanan bir çeşit ufak ve kreatif kartlar olarak nitelendirilebilir. Kurum veya kuruluşların kendisi hakkında iz bırakmak için kullanılan kartvizit kullanımı markaların en çok tercih ettiği bir araç olarak görülür. Düşünüldüğünde basit ama derin bir etkiye sahip olan kartvizitlerde, kurum veya kişiler hakkında tanımlayıcı bilgiler yer almaktadır. Birkaç noktada kartvizitler kurumsal bir kimlik olarak adlandırılırken ayrıca, bu sayede kartvizitler üzerindeki bilgiler doğrultusunda iletişimi devamlı hale getirir. Yapılan kartvizitler sadece kurum veya kuruluşların yöneticiler için değil, firmada açılan herhangi bir personel için de kullanılabilmektedir. Genel bilgilerin yer aldığı kurumsal kimlik belgesinde (kartvizit) ilk izlenim çok önemli olarak geçmektedir. Boyut olarak küçük olan kartvizitler ürün veya kurum için müşterinin gözünde görülen ilk algı olarak geçmektedir. Neredeyse bütün kurum veya kuruluşlar için tercih edilen kartvizitlerin baskısında genel olarak Bristol adı verilen bir karton kullanılmaktadır.

Kökeninin Fransızcadan geldiği kartvizitler genel olarak reklam için kullanılırken, üzerinde bulunan bilgilerin de kısa ve öz olması gerekmektedir. Yapılan görüşmenin ardından özellikle iletişim alanında fiziksel olarak en iyi pazarlama aracı olarak geçmektedir. Genel bilgilerin bulunduğu kartvizitlerin üzerinde şirketin logosu, kişinin adı ve soyadı, kişinin ünvanı veya pozisyonu, sabit veya gsm numarası, kurumsal e mail adresi, kurumsal web site adresi, adres ve faks bulunmaktadır. Faks tercih olarak istenirse kurumsal kimlik olan kartvizitlerden kaldırılabilir. Faks artık genellikle günümüzde çok gerekli olarak görüldüğü için eskisi kadar sık kullanılmamaktadır. Bir bütün olarak düşünüldüğünde kartvizitlerin boyutunda en çok tercih edilen 8.4 x 5.2 cm olarak geçmektedir. Standart, kare, şeffaf, kabartma laklı ve sıvama modelli bulunan kartvizitlerin çeşitleri kişiye göre değişebilmektedir. Kurumsal kimlik olan kartvizitlerin gramı 300 ve 350 gram arasında değişirken, basım süresi de kartvizitlerin sayısına göre aynı oranda değişmektedir.

Ürün grupları ile alalı merak ettiğiniz tüm konulara ulaşabilirsiniz.

Merak Edilen Sorular?

En Çok Tercih Edilen Kartvizit Çeşitleri

Carizma Kağıtçılık ve Matbaa olarak, iş dünyasında ilk izlenimi önemsiyor ve müşterilerimize en çok terci...

En Çok Tercih Edilen Kartvizit Çeşitleri

Firmanıza Özel Promosyon Çeşitleri

Carizma Kağıtçılık ve Matbaa olarak, müşterilerimize sunduğumuz özel promosyon çeşitleri ile markanızın t...

Firmanıza Özel Promosyon Çeşitleri

Kaliteli Toptan Kağıtçılık

Carizma Kağıtçılık ve Matbaa, sektördeki deneyimi ve kalite standartları ile öne çıkan bir firma olarak, ...

Kaliteli Toptan Kağıtçılık

Please place your phone in an upright position.

Kişisel verilerin korunma ve işlenme politikası web sitemizde yer almaktadır. Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.

Anladım